onsdag 21 september 2011

tjuvbloggning ..

HEJHEJ !nu är det inte mammataikon som skriver , utan en helt annan person ..
har länge tjatat om att få åka till globen horse show med stallet , men mamma har sagt kanske & vi får se.
men idag så hade mamma smsat att vi inte kunde åka dit , jag var lite osäker på om det var rätt eller fel .
likadant lurade hon mig med en systemkamera , att det var för dyrt !
samma sak gjorde hon idag med , fast då med stockholm horse show ..
när jag kom hem låg det ett litet paket på bordet , inuti det paket var ett brev .
mammataikon var i stallet förut , för att skriva upp mig & henne till en globenresa där det är "horse show" .. gladare kan man inte bli än jag just nu :D
mammataikon vet inte om det här inlägget , alltså en "tjuvbloggning" .
ville bara säga att du är verkligen den bästa mamman som finns i hela världen ,
för har fått så mycket av dig .. jag älskar dig & kommer alltid göra !

1 kommentar:

  1. UNDERBARA UNGE, ÄLSKAR DIG FRÅN SOLEN OCH TILLBAKA PUSS MAMMI

    SvaraRadera