torsdag 8 september 2011

Vadslagning ...


Just idag efter en hektisk vecka med mycke jobb, vardags sysslor, och extra grejer på kvällarna,
hade jag faktiskt ingen lust att gå på föräldra möte just i kväll utan va riktigt hemma sjuk sugen.
Så de fick bli en vadslagning mellan mig och Mattis ...
Först blev de femma JAAAAAAAAAA skrek jag, men då Lucas slängde sig över femman tyckte Mattis de va fusk, fast jag såg( jag lovar) så Mattis slänger om och då blir de den andra krumeluren FAAAAAAAN men då tycker jag att han fuskar eftersom jag såg femman så då går han med på att köra en gång till, han slänger och JAAAAAAAAA en femma så jävla nöjd!!!
Sen hittar jag ungarnas Toblerone dom fick av Mattis efter pokerkryssningen
GUUUUUUUUU va gott, kan inte förstå att ungarnas godis smakar så gott när man snor de utan att man får, så nu sitter jag här och proppar i mig choklad fast de inte är lördag och skrattar i näsan åt Mattis som snart ska på föräldra möte, elak ja jag vet men de är rätt skönt ibland ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar