söndag 11 september 2011

Om att inte dela med sig ...

I fredags öppnade jag en flaska eller "flarra" Molina
som jag absolut INTE skulle dela med mig av!!!

Vaknade med massa energi i morse (de tackar jag för) , motions bingo på Lysningsbadet, städat, röjt hemma, lagat massa god mat (fläskfilé i ugnen med trattisar och färsk timjan, rostade rotfrukter, och grönsallad), sytt kuddar och lagat några kläder,
så va jag så nöjd så jag tänkte ta ett glas rött medans jag sydde.

Men de är ju själva faaan att man inte får ha vinet i fred, varje gång jag ska ta en klunk sitter de ett gäng banan flugor på kanten och snuggar eller simmar i vinet i glaset.
OCH
jag har varken lust att dricka en proteindrink på vin och banan flugor eller
dela med mig till dom små asen ...

Så nu ska dom få sig nått och simma i

Häll i en skvätt ättika i ett glas, lite honung och några droppar diskmedel.
Bästa receptet på att ta död på banan flugor!!!

MOHAHAHAHAHA


Bakom ser ni den fullkomligt urdåliga köttättande blomman som inte jobbat så värst på att ta några bananflugor, utan mest skrämt livet på alla barn ...

DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ ERA SMÅ AS
och lämna mitt vin i fred !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar