torsdag 22 september 2011

Ät fisk så blir du pigg !!!

Ja de brukar jag och min arbetsbästis köra med på jobbet,
och skratta bara som vi kan i köket
ni vet kökshumor, bara för oss mattanter ...

Igår åt jag fisk på jobbet, somnade gott lite efter tio
OCH
vaknade 03.45 allså kvart i fyra!!!
 pigg som tuppen i höns huset
Va är problemet, fisken???
De är fan skaplig pensionärs varning iallafall.
Idag på dan åt jag fisk igen till lunch men va ju svin trött när jag kom hem för jag varit vaken sen mitt i natten,
så då gjorde jag som pensionärerna eftersom de är skaplig varning för de
 och tog en middags lur i solariet guuuuu så skönt faktiskt somnade som en gris.
Så då blev jag pigg igen.
Sen åt jag fisk till middag igen bara för jag älskart, så inte nog med att jag kommer va hur pigg som helst utan jag kommer bli fruktansvärt smart oxå eller bli???
jag är ju redan de !!! HO HO HO
eller inte då jag inte ens fattat eller sett att min skit unge varit inne och tjuvbloggat på min sida
Älskade bästaste Mirris.
OCH
nu kom han hem min egen målar kung efter flera dagar borta ifrån oss
OCH
imorgon är de fredag
OCH
 helg med massa nära och kära häng

SÅ JÄVLA BRA SKIT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar