fredag 16 september 2011

Bra eller dålig humor ???

Jag tycker den är skit bra och fruktansvärt rolig!!!
HAHAHAHAHAHA


Nu har en arbetskompis (bäst att inte skriva namn, men är bra sugen mohahahaha) 
satt Kunskapsgården på kartan, som allså är min arbetsplats!
Mitt under lektion(som är ett annat blogg inlägg då jag varit lärare i veckan) går brandlarmet
SHIIIIIIT tänker jag som tänt några ljus, MEN de va inte jag, förvånade va?
Både i radio och i tidningen hamnar vi, bra jobbat!
OCH
vi reade ut bullarna(skoj) som blev brända för halva priset tyckte både jag och eleverna va skitkul för att håna bullbakaren liiite till.
Även en förstoring är uppsatt på gården mohahahaha
Och har nån hört radio reklamen????
De är nån mack som är på kanelen för dom bakar 5 olika sorters bullar,
Inget jobb för honom UPS de va nära !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar