måndag 26 september 2011

Räkmacka...

Ja hela helgen har varit som en god räkmacka, men som tar slut alldeles för fort och man får lätt mer smak, här är söndagens middag beställd av dottern, GOTT!!!

Känns som helgerna börjar se likadana ut, man kommer in i dom rätt fort efter en skön semester då man skiter i vilken dag de är utan man bara njuter.
Fredagen skulle vi ha fredagsmys, ni vet världens bästa ord helst efter en tuff vecka, vissa hatar ordet VI älskar de! Jo vi skulle tillbringa den med käraste Barba familjen( ni som inte är med så är de min systers familj) men vi hoppade den vi va sviiiiin trötta. Men på lördag då är den våran dag jag lovar på heder och samvete, då barba Lowe blev lika sviiiiin besviken att vi inte kom.


Lördagen hann vi med lite oxå Mattis och Lucas va skate vakt, jag och Mirris tog en liten sväng på stan handlade hår färg klippte och fixade, njöt av solen och blev bjudna på middag av bästaste familjen Friberg, de är så lyxigt att gå bort att äta.


Och söndagen blev lite städ och massa tvätt, smurf bio för Lucas OCH jag fick med mig största sonen på bio mitt i natten nästan, bara han och jag, skit bra film och kul att göra nått med sonen, man duger ibland när jag bjuder på bio och godis hahahahaha

Nu kör vi andra tuffa veckan, skitungarna och jag ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar