lördag 3 september 2011

Underverk ...

Läste Lindas skönhets blogg härom dagen där hon skrev om räddningen till hår och naglar,
de va som hon skrev till mig.
Så sagt och gjort beställde jag mirakel kuren!!!
FAKTISKT DIREKT!

I paketet fick jag:

Hårkontroll  från 180-247kr
Den hårfina skillnaden! Är ditt hår tunt och risigt? Är färgen utan glans? Hårkontroll är ett kosttillskott komponerat för att ge hår och naglar bästa möjliga näring i form av vitaminer, mineraler, aminosyror och spårämnen. Helt enkelt viktiga byggstenar för hår och naglar. Hårkontroll är effektivt, eftersom näringen kommer inifrån själva hårroten. Det är sedan länge ett av Sveriges mest beprövade näringstillskott för hår och naglar.

Om Macadamia Natural Oil Deep Repair Masque från 35-380kr
Macadamia Deep Repair Masque är en återuppbyggande hårmask som ger torrt, skadat hår nytt liv. En kraftfull kombination av macadamiaolja och arganolja ihop med tea treeolja, kamomillolja, aloe vera och algextrakt återuppbygger och tillför håret en nyvunnen glans. Håret får nytt liv med förbättrad elasticitet och glans och en intensiv "närings-boost".

Macadamia Natural Oil Healing Oil Treatment från 100-555kr
Macadamia Healing Oil Treatment är en terapeutisk olja som passar perfekt till alla hårtyper och är speciellt fördelaktig till torrt, skadat hår. Healing Oil Treatment absorberas omedelbart och ger näring och en tyngdlös fuktkick. Resultatet blir ett mjukt och hälsosamt hår som också får ett naturligt UV-skydd mot skadlig strålning. Torrt och slitet hår får ny glans och blir mirakulöst återfuktat.


Ditt hår kommer att stråla av välmående!

Perfekt säger jag!

Plus att jag fick värsta godis påsen med prover (parfymer, mask, skrubb, krämer)
TACK Linda =)
Så i fredags när dom körde fotboll på TVn (boring,boring,boring) gick de ingen nöd på mig, på med badvatten, en whiskey och cola på kanten sen va de bara att lyxa till de.

Än så länge har jag bara knaprat hårkontroll i 2 dagar MEN Macadamia produkterna känns efter en gång riktigt bra, hårinpackningen luktar riktigt gott och lukten sitter i sen i fredags.

Så nu jäklar ska de bli ordning på barret!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar