tisdag 27 september 2011

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH!!!


Hade väldiga problem med min mage i somras, så ont så ont, hade gått med de från och till i ett år så fick gå till farbror doktor till slut, magkatarr, fick medicin och blev bättre.
Men doktorn va inte riktigt nöjd utan ville kolla upp de lite till
Ja Ja gör du de, sen tänkte jag inte mer på de ....
TILLS IDAG!!!
Ett brunt kuvert från sjukhuset i lådan, tänkte de är om tid till Linköping för Alex operation.
MEN
de va till mig helt svett i pannan.
Hatar annars såna vykort med nått glatt på framsidan som brukar vara från tandläkaren
(har skaplig tandläkar skräck)
Men de här va värre....
Endoskopienheten, man bara hör ju vad de låter som...


MEN DOM SKA KÖRA NER EN KAMERA TYP NOKIA GENOM HALSEN OCH NER TILL MAGEN!!!
Kunde få lite bedövning i halsen, Jo men tack som faaan kan bara säga
SLÅ NÅTT I HUVUDET PÅ MIG, LUSTGAS,SÖV MIG!!!
ja vad som helst pleeeeeeaaaaaaaaaaassssssssssssseeeeeeeeeeee
farbror doktorn

Har man haft ont i magen innan går de över blixt snabbt,
jag är helt frisk ska aldrig aldrig mer gnälla över min mage...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar