måndag 12 september 2011

Efter en arbetsdag från tidiga morgonen åkte jag hem och lastade in bilen med ungar och drog till Linköping, varför då, JA de undrar jag oxå.
Men dottern va tvungen att ha nya ridstövlar!
Egentligen skulle Mattis upp för att kolla nått jobb som blev flyttat till onsdag och då skulle vi åkt ihop men besviken Mirris så vi åkte i idag(sen kunde inte jag följa med på onsdag då jag jobbar men de har ju ingen betydelse, eller?)

Lucas va nöjd på Sagoland!


Häst nördarna va super nöjda över att höja kassan på Hööks, de sa katching!

OCH mamma Taikon va super nöjd hon oxå.
Fast jag aldrig har handlat så lite på Ikea i hela mitt liv, 300 kr, de va dåligt, men va sist ut iallafall så lite klass håller jag fortfarande!
Effektiv shopping kallas de!

Nu har hela dan gått så God Natt på er!
Imorgon byter jag jobb, spännande ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar