tisdag 18 oktober 2011


Så nervös innan så jag såg till att styra med allt för att inte tänka på de,
men sen kom ju Mattis och hämtade mig slängde av mig vid sjukhuset, för ni ska ju inte tro att han följde med in och höll sin älskade fru i handen, lovade dyra pressenter och klappade kinden bara jag va duktig!
ÅHHHHH NEJ så är inte min kalla, hårda karl ...
Väl där står en sköterska och demonstrerar alla verktyg och en svart slang med lampa på lika tjock som ett finger till en annan tjej,
NEJ tänkte jag bara de inte är den...
Mycke riktigt de va mitt rum, så min kommentar va ge mig allt ni har ...
In kommer en hurtig läkare som gör gastroskopier på löpande band,
Bedövar halsen med kemisk banan spray URK! och skjuter in nått i armen ...
RATTARATTARAAAA
men de går faktiskt bra, inte de roligaste jag gjord då spy känslan är jobbig och man känner slangen som rotar runt i alla tarmar, men de gick fort och min mage mår bra.
IBS (känslig tarm) som dom sätter på alla magar dom inte riktigt vet.
Jag har stressat sönder min mage lite för mycke, ibland kan du lyssna på kroppen men ibland under perioder när de är för mycke runtomkring gäller de att överleva dagen och så va de för ett år sen,
men mycke bättre nu.

Mat missbrukaren Mammataikons mat klocka har ringt flera ggr om då jag varken fick morgonkaffe, frukost eller 11 lunch så nu njuter av 400 gram torskfilé 2 potatisar och sås
Guuuu va goooott
och
Guuuuu va skönt att de är över...
och TACK till alla er som har skrivit massa värmande ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar