måndag 3 oktober 2011

Korv och hinnor ...

De finns många hinnor i kroppen och jag har kanske inte så många kvar men benhinnor dom har jag kvar och attans så ont dom kan göra...
I lördags blev de fotboll med korv och korv med fotboll då IFK hade avslutning med match barn mot föräldrarna, då hoppade jag över spelandet och åt bara korv.
Men på eftermiddagen drog Grytan ihop ett gäng och spelade lite på skoj som alla gubbar sa men jag gick ju in för de på blodigt allvar, sen grillade vi korv efter, ska inte äta korv på ett bra tag nu då jag hatar de egentligen. BLÄÄÄÄÄ...

Dom minsta skitungarna fick välja lag OCH jag vart vald sist såååå jävla lågt!
Precis som jag skulle vara sämst!
HÖÖGS MÅLERI sponsrade med tröjor bra juuuh!
Halvlek med vätske paus och peptalk
OCH kan ni tänka er den som snorungarna trodde va sämst slog in ett mål mitt i krysset med vänstern, ok lite ljug, men ett fett mål blev de OCH vårat lag ut klassade de andra säger bara
MOHAHAHAHAHA

Men tillbaka till mina hinnor så är jag helt förstörd av benhinne värk och träningsvärk
GAAAAAAHHHHH
Gick en liten sväng igår för att inte stelna ihop precis och när jag kom hem mötes jag av den här synen:
 FYYYYY FAAAAAN i min säng ligger han och äter sega ostbågar som luktar skit, VIDRIGT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar