måndag 24 oktober 2011

Nu är de jul igen och nu är de jul igen ...

Ja men fattar ni, 2 månader kvar till julafton!!!
Var tog hösten vägen???  Ja jag vet att den va fin bla bla bla jag skiter i en fin höst jag vill ha en varm och solig sommar istället, inte ett moln så långt ögat kan nå ni vet.
Men efter jul och nyår då vänder de ju, snart vår och sommar igen.
Snart sitter jag här som 80 åring och bloggar om åren ska gå så fort!!! Nej de gäller väl att njuta varje årstid, men de går ju så mycke enklare om de blir liiiite bättre sommar.

Tänkte börja skriva ner min önskelista, så de kan vara enkelt för min man att ligga bra till på julafton.
De brukar vara lite si och så med de.....
Många gånger har jag fått parfym och pyjamasar sådana med nattskjorta och byxor i nått silkigt matreal, underkläder, nått presentkort men även en röd lava lampa med ett cd ställ runt om ...
Iår önskar jag mig...

Mamma Taikons önskelista 2011 :

En frallan bebis tjej så klart!

En ny diskmedelsflaska från cult, den jag har är kass


Sturehofs krukor (finns på Tant grön)
Han är skyldig mig en som han råkade slå sönder!!!

En sol resa


Ridlektioner
Ett par liter botox


Skönhetsbehandling


Ett gymkort

Men om de blir parfym vill jag ha min favvo

Hmmmmmmmmh
kommer nog på lite till de är ju ändå 2 månader kvar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar