fredag 21 oktober 2011

Kvällens kommetar!

Mattis och jag sitter och fredags pratar om allt och inget när Semlan dyker upp:

- Pappa vill du höra en sak i örat ...
- Mattis med ett stor leende Jaaa så klart jag vill min älskling ...
- Semlan kryper intill örat som hon ska viska nått ... och släpper en riktig karl raaap som ekar överallt...
Vi försöker vara pedagogiska och hålla oss men utfaller i ett as SKRATT till slut !!!
Va gör man???
- Jag säger till Selma med skratt ho ho ho ha ha ha snälla gör inte så till fröken i skolan(mest på ett skoj) ...
- Selma säger: men jag gjorde samma sak igår i hennes örat...

FÖRÄLDRARNA I SKRÄCK!!!

- Men va sa hon då???
- JAAA att jag skulle sluta med de där ...
- Vad gjorde du då???
- JAAA jag skrattade åt henne och sprang därifrån så klart!!!

Dax för besök i skolan tror jag!!!

men kan inte sluta skratta och tänka att de där är min dotter och hjälp hon går bara i ettan ...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar