lördag 1 oktober 2011

Förändring ...

Jag vill ha en förändring... På vadå, JA mitt hår!!!
Vill färga och klippa de bums, kanske födas på nytt oxå så jag slipper alla jävla krullor i mitt hår, tänk vad tid man skulle spara på att vara rak hårig.
Lägger både tid och massa svordomar på håret dagligen.
Min kära dotter svär hon oxå och vill rakpermanenta håret, men grejen är att de inte fungerar på våra krullor, så de är bara att vänja sig och svära vidare.
Helt klart inne på att färga de rött, eller behålla mitt hårdrock och korv svarta hår.
Och ska de bli rött ska de inte bli nån fesig brun röd färg utan de ska synas, djup stark röd med slingor i en annan nyans för att få effekt, eller så tänker jag på koppar....




RÖTT MOTT





SVART!

Så va tycker ni!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar