söndag 30 oktober 2011

Konstiga drömmar

Efter att jag flyttat hela natten, målat och tapetserat är jag lite trött, vi hamnade i vårat gamla hus och dessutom fick ett till barn hux flux som jag dessutom ammat och byt blöjor på mellan tapeterna ...
Puuuhhh hur galet kan de bli?
Jag vill ju ha ett hus i stan, större där alla får sitt eget rum ett gamalt hus som ska bli vårat eget Taikon hus.
Drömt så väldigt hårt och intensivt så när jag vaknade kände jag mig besviken att de inte blev som jag hade tänkt mig, fast de va ju bara en dröm.
Undrar vad drömmen betyder, är de dax för nått nytt? en förändring kanske?
Semlan och jag sitter i soffan, och där kommer vi sitta många timmar till.
Och de är så tillåtet när de är söndag och inte en solstrimma är framme.
Lucas och pappan är på fotbollscup.
Så de kommer bli ännu en skön dag själv med barnen.
Dom stora har precis vaknat, efter en sen lördag natt.
Elaka häxan surtant på tvn hahahahaha lika underbar som vanligt!
Vi äter sen frulle och testar apelsin och fläder marmelad, skit god.
Samlar kraft och energi för imorgon är de dax att dra till Stockholm med jobbet, hotellnatt, massa ny information OCH ett nytt jobb som ska påbörjas när jag kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar