fredag 14 oktober 2011

Fredag...

Från en rätt tuff vecka så är de äntligen fredag, igen!!!
All energi från sommaren är helt borta och tröttheten har hoppat på mig.
Imorse va första men inte sista dagen jag skrapade rutorna på bilen, VILL INTE HA SVIN KALLT, BLÄÄÄÄÄ, kände direkt efter första skrapet, fan ge mig en el plats pronto!
Hatar att köra ut näsan när de är höst kallt de biter in i ryggmärgen, alla kläder som ska tas på, vi va ju nyss där känns de som  ...
Idag blev de inte vilken fredag som helst.
Åkte från jobbet i Gamleby, hem och handla paket(alltid sent ute så klart!) till en liten go kusin som fyller 2 år, snabb fixa till ungar och trolla bort fredags slitet ansikte med lite smink och köks oset med parfym sen åter i bilen till Gamleby för kalas som va super mysigt och trevligt med tjocka släkten.
Hem för att fortsätta fredagen med syster yster och Palle.
Vi ligger huller om buller i soffan, fötter och armar åt alla håll, massa ljus, gitarren har gått några låtar, vi pratar om allt och inget, skrattar, spelar massa olika musik, smakar olika öl, lite vin, och bra har de skit bra. Inga tvång och fredags stämningen har lagt sig OCH jag är vaken plus poäng till mig!
Matilda och Palle ska stanna hela helgen och de kommer bli jätte bra med världens underbara och bästate.

Välkommen underbara sköna helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar