tisdag 11 oktober 2011

BORING !

Så jag kan lätt slänga in med ett egentligen meningslöst blogg inlägg.

Glassbilen kom i dag komiskt tycker jag då jag inte sett den på hur länge som helst kanske på nått år men ikväll dök den upp på gården från ingenstans och väl synligt från vårat köksfönster. Selma tyckte de va himmelriket och en stor lycka nästan som julafton men bara nästan, så vi sprang ut och köpte så klart. GOTT!

Sen sändes fotboll på tvn, skit tråkigt, så tog ett bad med in packningar m.m och turkisk peppar glass så klart.

Sen har jag blivit våldtagen av en cykel pakethållare, efter helgens cykelfest, fick juh skjuts av värdinnan på efterrätten,  Ja de kan man lätt säga när jag har stora blå märken på insidan av låren AJJJJJJJJJJ!!!

Sen längtar jag efter TJEJFEST de är juh hur länge sen som helst, den sista va i syrrans trädgård mitt i sommaren, då de va rosé vin i glasen, de va varmt ute och man va lätt klädd.
Nån mer som är på om några veckor ????

Ja jag skrev ju de, helt meningslöst ...
Så god natt puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar