söndag 23 oktober 2011

Lite underbara helg bilder ...


Somnade på 2 röda i fredags efter en god god middag och de goa fredags vinet
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
I helgen hade vi verkligen inget direkt inplanerat förutom kalas för Semlan och tvättstugan MORRRRRRRRRR på lördagen.
Så onödigt att tvätta på helgen att lägga så dyrbara timmar på sånt skit, NEJ de får de bli ordning på bara tvätta i veckorna.
Mirris säljer både korv och plastpåsar till klassresan JIIIPPII NOT!!!
Så hon bakade och bjöd Fia och Stoffe på go fika eller inte då sockerkakan inte blev färdig och alla muffins började brinna för ugnen va för varm. Men mamma Taikon räddade de hela med findus kanelbullar,
och Stoffe köpte både korv och påsar.
Bra juuuh!
Sen blev de Kina mat och massa soffhäng medans dom små pysslade ...

Efter 150 utbrott på dom jävla korten så lyckades han ...


Söndagen blev en Lysningsbingo, skräll, känner mig som en jävla pensionär som försörjer bingon varje söndag, men idag vann vi 3 kinder ägg
HAHAHAHAHA

Sen hem och ha köksduell mellan mig och Mattis.
Han och barnen vägrade nått annat än tråkig vanlig lasange, medans i min hade jag rött vin, bladspenat, massa starka kryddor, vitlök och feta ost.
GOOOOOOOTT
Sen kom syster yster och Filip och hälsade på, och med sig hade dom en liten grymtande gris,
BULLEN
en fransk bulldog kille
så underbar så jag blev kär, ja hela familjen faktiskt

Massa bus

Sen blev han så trött så trött


Kolla näsan




Förlåt Anna men lite lika va?
HAHAHAHAHA

Men jag vill oxå ha en egen gremlins !!!
MATTIS JULKLAPP???????
Tror de får bli en familjeröstning på de
mohahahahaha


Avslutar söndagen med hallon och blåbärspaj, vaniljvisp, tigermelon och ben o jerry glass

Puss och kram från mat missbrukaren som har ätit konstant i helgen
och nu gjort en djup dykning till i ben o jerrys glassen
OCH
jag är sååååååååååååå duktig!!!
(mattantshumor)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar