fredag 25 mars 2011

Underbara helg du är så välkommen


Har kvalitets tid med min fredags kompis "Anna", musiken är på, lagar bakpotatis med fläsk filé, som är beställd av Lucas.
En unge hos grannkompisen, en vid datorn, en städar sitt rum(kanske, men jag bryr mig inte idag) och en spelar fotboll med pappan GÖTT !

Så klart sket de sig rent ut sagt med Grys plan till sol, bad, träning och massa goda drinkar, va är en bal på slottet lixom! Har lyssnat som en barn unge på Mix megapol(eftersom den kanalen alltid går på jobbet) för att höra MITT namn, men inte! De ända jag hört den här veckan är September som dom har spelat sönder med mikrofånkåt och kärlekens tunga och massa andra lyckliga tjejer som får följa med. Hörde när nån tjej inte ringde upp för hon missade hur elak kan man vara och tänka mohahahaha NU kanske de blir jag.
Men fick ju en värsting resa förra helgen så jag är typ nöjd ändå.

Nu tar vi helg i familjen Taikon och efter en hård vecka börjar den sköna ledigheten. 
Skön helg på er!
Jag känner en båt, hon heter Anna Anna heter hon!!!
Published with Blogger-droid v1.6.7

3 kommentarer:

  1. Visst är det synd om oss alla som inte fick åka med i Grys plan.
    Här har man till och med döpt en unge efter henne och ändå får man inte åka mer.
    Vad mer kan hon begära!!

    SvaraRadera
  2. Aha! VAr det DU som nominerade mej??

    Ha en härlig helg! Puss och kram!

    SvaraRadera
  3. Ja de är fan dåligt Åsa, va kan hon mer begära!!!
    Bella jag nominerade mig själv från alla datorer jag kom åt, mutade mina närmaste men INTE jävla skit Gry !!!

    SvaraRadera