lördag 26 mars 2011


Tänker inte röra ett skit på arslet på en bra stund, möjligtvis för att fylla på chips eller vin!!!
Men tror jag skriker och leker att jag ramlar av stolen, för då kanske Mattis kommer upp om jag har tur.
Men hur låter de då:
BRAAAAAAAAK AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH,
Vad händer???(Mattis)
Jag ramlade och slog i som fan, tror jag brutit nått, skynda och ta med lite vin...
Men de är värt och pröva mohahaha

Jag somnade som vanligt efter knappt(då jag spillde bakpotatis gegga i de, BLÄÄÄ) ett glas Anna vid nio i soffan igår. Hur kan de vara möjligt varje jävla fredag, bara man lägger sig ner så somnar man som en barnrumpa sen ligger man där och smackar och dreglar, medans varje annan dag i veckan somnar jag runt elva, ska spjälka upp ryggen så jag inte kan lägga mig ner.
Men vaknade tidigt och super pigg så tog en kopp kaffe sen en skaplig power walk, hade sån energi så jag tillomed sprang som jag verkligen hatar av allt, och där kan man snacka flås, folk undrade vad jag styrde med, men de är bara en fyrbarnsmorsa gott folk som har världens sämsta kondition! Så nu har jag skoskav två blåser på båda fötterna och ont i höfterna så jag går som 80 årig gammal kärring, BRA JOBBAT FRU HÖÖG!
Sen tog vi en ute dag i våran värsting trädgård, Mattis städade förrådet och jag rensade och planterade blommor, bakade annanas paj med blåbär och vaniljglass som blev fikan ute.

 (ska säga att Semlan är på kalas, Mirris i stallet och Alex sover om nån undrar vart alla våra barn är men våran extra son va på besök, sen drog dom till skate hallen)

Nu väntas de o laga lite mat, blodig peppar biff(sug på den alla vegetarianer) med rödvin sås, två filmer och ett skapligt soffhäng.
UNDERBAR LÖRDAG KAN MAN SÄGA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar