torsdag 31 mars 2011

Morgon dagen började på bästaste sätt, sol för de första (som försvann rätt fort men vad gör väl de när man jobbar) Mattis körde barnen till skolan och jag drog på mig power walk skorna och hörlurarna(som jag aldrig skulle kunna klara mig utan) med bra musik i sen gick jag min struts slinga. NÖJD SOM FAN (med lite kondition och svett)OCH FRUKTANSVÄRT SKÖNT (snacka om att rensa huvet på ett bra sätt) !!!

Va föresten på Alpha skolan igår för ett info MÖTE (igen!) och Mirris ska börja där som de ser ut nu när hon ska börja högstadiet. Fastnade för ny tänk, nya lokaler, arbets sättet, egen matsal med eget kök(som jag själv brinner för, varför ska de vara så jävla svårt att ge barnen bra mat i skolan som dom gillar och blir mätta av så dom orkar med skolan) Men de hoppas vi på, kanske inte Mirris ännu men de kommer hon göra de ska vi se till.

Jag har en liten tjej bästaste bästis (Selman busfrö) och en stor tjej bästaste bästis (Mirris) och i kväll ska jag och min stora bästaste bästis gå på tjejkvällen BARA VI och jag ska skämma bort henne för jag älskar henne så mycke och för att hon behöver de.

3 kommentarer:

  1. ÄLSKAR DIG MAMMA !
    PUUUSS

    SvaraRadera
  2. Vad fint med Alpha! Vilket super härligt gäng de kommer bli där!! Super ju!!

    SvaraRadera
  3. Ja de hoppas vi på =))))
    Vet du nån mer som ska gå där
    Superduper ;)

    SvaraRadera