tisdag 8 mars 2011

Storken ...

Kan nån gissa vad de här är ????
 Nu kan man börja ana lite...
Efter en ryggsäck, en morgonrock, 2 luv tröjor, 1 par jeans och några t-shirt under alla andra tröjor så hittade jag den här:
TAAAADDDAAAAA !!!
(Tyvärr ser den lika dan ut igen då min son tycker den passar skit bra till och hänga kläder på)

Har inte sprungit mycke på den sen jag fick den av en snäll vän. Jag har varit så lat i höst och vinter inte lagt en minut på nån slags tränings alls. Grejen är att jag egentligen inte behöver träna för vikten då mitt BMI är under vad de ska vara, men jag tycker att även om mitt BMI är under så har jag samlat allt runt magen iallafall då jag äter 3-4 middagar lunch om dagen, så jag ser ut som en stork !!! Och storkar har inga tjocka ben o armar och ingen rumpa heller! Så nu jäklar ska jag ta tag i de, inte träna för o gå ner i vikt utan för o få bättre kondition och kanske nån mer muskel och de skulle vara underbart om den ena kan sätta sig på höger skinka och den andra på vänster skinka.

Så idag skulle mamma stork ut till stallet för och kolla på Mirris som skulle ha ridlektion kl 18.00 men av nån anledning så slog guldfiskshjärnan in och jag åkte ut kl 17.00 och verkligen stod där en stund och kollade efter mitt barn men såg henne inte då de slog mig, FEL TID! Och sånt blir jag så sur på så jag åker hem drar på mig promenad skorna och ger mig ut för o ta den första power walken, bra musik i öronen sen är de bara o gå( stör mig på hur dom gör dom små gummi plopparna man ska ha i öronen, dom passar aldrig eller så är de fel på mina öron) Efter 1 timme och 20 minuter intensivt gående HIVE FIVE till mig! 

Går förbi affären och tänker köpa semlor dagen till ära, men eftersom mina barn äter grädden och toppen känns de helt onödigt, men av tradition så är de ju ändå semle dagen så jag köper kladdkaka, grädde och gör egen sylt på blåbär och hallon. Först tänker jag bara bjuda mina tjejer oxå dagen till ära bara för att grabbarna i huset ska få känna att vi tjejer verkligen är BÄST !!! Men så elak kan man ju inte vara mohahaha fast vi är BÄST BÄST BÄST !!! Så dom får smaka oxå <3
Och gott va de

Sen har vi bokat våra kryssning till Helsingfors för o fira min bästaste syster yster som fyller 30 och de kommer verkligen bli BUS kul !

Och för er som undrar vad de va för idioter som åkte i en blå Crysler i morse kl 06.30 och bara gall skrek så va de bara min man som ville göra sina barn på bra humör så dom hade skrik tävling till fritids ALLA TRE!  
Puss och Kram från Familjen Taikon 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar