torsdag 17 mars 2011

Överkörd

De känns verkligen så idag. Men de är för jag sov för lite igår, ungarna hade studiedag och då sitter gärna Alex vid datorn till väldigt sent eller väldigt tidigt på morgonen vid sin bästa vän datorn! Eftersom jag skulle upp vid 04.30 för o busa till i syrrans trädgård så tyckte jag vid 01.00 att han kunde vara tyst. Och efter tre ggr när jag sagt tyst blev de till slut TYYYYYYYYYYST!!!
Grejen är han han spelar nått spel med flera stycken och då sitter dom och pratar med varann igenom microfon i datorn, men är man tonåring och har en bas röst som heter duga så låter de som ett muller bara, de spelar ingen roll hur tyst han pratar. Så de blev bara 3-4 timmars sömn.
Sen tog jag med mig Lucas och Selma till jobbet som är de bästaste dom vet så de va fullt ös hela dan
Semlan hjälper till att fylla på "lite" frukost puffar =)

Sen va de kalasdax för syrran, hon blev jätte glad för allt, även allt toa papper mohahahah och vi blev proppmätta av smörgåstårta och vanlig tårta, men trevligt va 


Se så snygg och glad hon är och bara 30 år oxå !!!

1000 grejer att göra idag då vi ska dra med henne på en kryssning full med mc åkare till Helsingfors, så vi är på havet i 2 nätter.
Och ni som har många barn vet hur de är när man ska packa och lämna bort barn den här gången får alla vara på samma ställe tack vare en snäll faster, sen ska man packa till sig själv(och som vanligt är jag ute så sent som man bara kan),komma på VAD man ska ha på sig, färga hår, sola, och använda hjärnan och komma ihåg allt man ska ha med sig sen bokade vi tvättstugan oxå för vi är så jävla super skit duktiga men den är ju lätt att boka om. 
Är man överkörd och hjärnan är seg som tuggummi känns de som man rör sig typ som en sengångare.
Men börjar att jobba kväll(de är så skönt NOT! när man han 1000 grejer att göra hemma) så ordnar sig resten ikväll.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar