tisdag 15 mars 2011

Han gör mig så glad =)

Igår när vi va i Linköping hann vi med Ikea (skulle handla lite till jobbet ca70 muggar och värmeljus så klar till mig) men vi tog även en lite sväng inne på Ikea huset.
Och Lucas har pratat bra länge om att han vill ha sådana svarta glasögon som typ alla har nu (helst alla tuffa grabbar i skate hallen). Och jag har sagt att man kan inte köpa dyra glasögon när man inte har ett synfel, så då har han önskat att han  fick ett litet synfel för då skulle han få ett par. Men nu va de så att på H&M hade dom sådana på herravdelningen så jag köpte honom ett par bara för att jag vet att skulle bli så glad.
Och han blev så glad att han inte tagit av sig dom sen dess, nu kan jag säga att dom är ju lite stora eftersom de är herrglasögon men bara liiite. Igår frågade han om han fick sova i dom, i morse tog han på sig dom de första han gjorde. Sen sitter han vid köksbordet och äter sin frukost kisar och säger : jag tycker jag ser mycke bättre mamma hahaha och då är de bara plats fejk glas =) sen har han haft dom i skolan hela dan, fröknarna har frågat varför han har glasögon: för att jag behöver de. Så han har lurat i alla att han behöver glasögon och alla går ju på de så klart!!!
Är han inte bäst!!!
Och nu kommer bilderna:
Så från att de kan kännas skit ibland så kan allt verkligen vända tack vare sina bästase ungar.
Jag kommer iallafall spara dom här bilderna tills han blir stor och hoppas han kommer få sig ett lika gott skratt som jag fick idag.

1 kommentar: