lördag 12 mars 2011

Poker änka

Min man är så jäkla bortskämd, som ni vet älskar han poker och drömmer om att bli poker proffs och få åka till Las Vegas, så idag fick han chansen fast inte lika stort kanske men han drog till Vimmerby och får chansen att bli proffs och vinna pengar (så klart till mig, han får äran och jag pengarna precis som de ska vara) Han åker och spelar lite då och då men de är han värd helst om han vinner pengar så jag håller tummarna och njuter att vara själv för en dag.
I morse åkte Mirris, håll i er, till STALLET ovanligt va =) men de är de hon älskar så hon får hålls hon har lovat mig att hon aldrig kommer o tröttna inte ens när hon är 15 så jag tror ju på de så klart !
Och Alex hade varit på fest på fredagen så han behövde chilla lite framför datorn i morgonrocken.
Så jag tog med mig Lutan o Semlan och åkte ner på stan en sväng hade en värdecheck på H&M och de är ju dumt att dom ska bli gammla så bäst och bränna dom fort men hittade mest till ungarna, så klart!!!  Tog en lunch på Mc donalds, ungarna hungriga och en stund med syrran, EFFEKTIVT JAVISST !
                                        Sen är ju lördag dagen för godis så vi drog till godishuset
Hittade en konstig sort som jag köpte en bit av då jag blev väldigt skeptisk

Låter vidrigt men ska smaka iallafall!

Sen ut med en unge till stallet igen(tror ni kan gissa vem) Semlan till kusinerna för lite lek och Lucas vid datorn och jag får en stund för mig själv. Så jag har bullat(passande namn hahahah) upp i sängen med datorn, 600 sorters godis(fast valde kanske bara 20) och en kanelbullegodis.
Och där kommer jag sitta tills de är dax och hämta hem gänget, skulle inte behöva laga nån mat då vi köpte godis för 200 men ska laga hemmagjord pizza till kvällen och tvinga mina barn och kolla på melodifestivalen.
THAT`S IT
 PS kanelbullen smakade skit helt vidrigt men hade ingenstans o spotta ut den förutom under Mattis kudde men tänkte om han vinner ligger jag risigt till så fick svälja skiten BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar