söndag 19 februari 2012

OJ OJ OJ!!!


OJ OJ OJ!!!
Jag skriver OJ OJ OJ igen!!!
Vilken jävla underbar helg
Vart ska jag börja ....
Från att toan stått i hallen, spisen i den andra hallen, kylskåpet i ett sovrum och badkaret i matrummet, har nu allt kommit på sin plats nästan bara badkaret kvar.
I fredags och lördags fixade dom till de sista i badrummet OCH jag har provkissat på toan, vilken lycka från att inte haft nån toa på 1 månad.
JIIIIIIIIIIPPIIIIIIII

Igår blev de målning och renovering men vi började även packa ner i gårdshuset där vi bott under renoveringen för imorgon är de beställt flyttstädning

Och idag kom bästaste syster yster med familj på fika, dom stannade 6 timmar och hjälpte oss städa ur köket, flytta in allt från gårdshuset, plocka in i köks skåp, städa lite till och plocka och fixa.
Nu efter är jag så glad att de värker i mitt renoverings hjärta sådan hjälp kan verkligen göra så mycket när vi slitit så många veckor och orken börjar ta slut.


Första middagen i huset fick vi till oxå och vad kan passa bättre när vi inte har bord och stolar???
Kina mat på golvet så klart hahahahah



Från hela mitt hjärta TACK Fia och Stoffe för all hjälp idag,
Puss på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar