lördag 4 februari 2012

Trappen ...

Nu är den stora stora frågan som ger mig gråa hår och problem rynkan skrynklar ihop sig lite till.
Våran trapp i huset ska målas.
Alla väggar och golv går i vit även tapeterna är vita, inredningen går i svart och nått rött, så de blir mycke vit och jag vill nu bryta av trappen lite eller ganska mycket.

Så jag väljer på piano lack svart
eller...

eller röda mattan röd



Men jag vet inte vilken jag ska välja...
lägg en röst och skriv en åsikt så blir jag glad och rynkan kanske rätar ut sig lite.


Börjar se ljuset nu i renoverings kaoset ...

5 kommentarer:

  1. grå...eller trästeg med vita "väggar",på svart syns dammet där man inte går...

    SvaraRadera
  2. Håller med! Vita socklar o trästeg, blir nog riktigt snyggt!

    SvaraRadera
  3. Svar är snyggt, men jag skulle nog valt rött! Blankt rött vore jättehäftigt! Om du inte är som jag som vill byta färger ofta förstås..........

    SvaraRadera