måndag 13 februari 2012

Golv


Målar golven i matrummet och köket, många trä bitar blir de och tre ggr ska de målas om.

Sen va Bosse och Mona här och hjälpte oss tapetsera vardagsrummet i den pigga färgen VIT! hahahaha men jag älskar de rena och vita, vita tak, vita väggar och blanka vita golv. Fy fan va trist tänker ni... Ni ska få se så fint de kommer bli kanske till helgen.

Sen tapetserade dom hallen oxå. Jag va inte nöjd med tapeten men den va beställd så bara att se glad ut och tänka ja ja jag är ju gift med en målare mohahahaha

Men när de väl kom upp blev den inte så tokig. Grejen är att de va gammalt furu tak med panel i hallen, grått värme golv och blå tapet, ut med skiten tänkte jag först men när allt jobb blev hur mycke som helst så behöll vi panelen och målade upp allt i vitt, golvet är ju inte så mycke att göra åt men rätt praktiskt i en hall med grått ändå.

Förre och efter lite dåliga bilder
 Mitt huvud kokar av hur jag ska göra med inredning, vill gömma alla ytter kläder och skor, men inte ha nån stor garderob som ska ta all våran hall.

Huuuuummmmmh ja nu luktar de brännt igen.

Skulle faktiskt kunna tänka mig en sån här variant men inte för djup, och utan badkar så klart.


Så va tycker ni???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar