måndag 27 februari 2012

Njuter

 

Nästan mitt i natten då jag är skit trött efter alldeles för några timmars sömn och massa jobb idag. Kände i morse när jag åkte till jobbet att jag skulle behöva ha ett sport lov till direkt, nu när de värsta lagt sig med renoveringen skulle jag bara vilja gå runt och njuta, ligga i soffan, slappa, och ta igen massa tid och mys med dom bästaste i världen, Taikon ungarna.
Vi kan lätt säga att dom har hängt i bak runden ganska många veckor men dom är så tåliga och super duktiga, visst en del syskon bråk men så duktiga ändå som funnit sig i ett jäkla kaos.
Dom är dom bästaste i Mamma Taikon hjärtat.
Fördelen med att inte ha några tv kanaler är att man umgås i soffan, pratar och kör tunering i Othello. De blir en omgång till i morgon då jag fick stor stryk av Lucas.                
Tar mig ett premiär dopp i vårat nya sköna badkar så fint med silver tassar så jag ligger som en drottning och bara njuter och kommer ligga här ett bra tag till kanske ända tills imorgon bitti.
Sov gott och simma lugnt

Published with Blogger-droid v2.0.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar