tisdag 14 februari 2012

Hur gick de med hånglet då?


Alla hjärtans dag, de är hur mysigt som helst.
Jag tänker varma ord, kramar, kyssar, att man säger en gång för mycke hur man älskar nån OCH massa hångel!
Kommer ni ihåg när man va tonåring och man kunde ligga en hel dag och bara hångla, snacka om skav sår på tungan men hur underbart som helst.

Nått jag hatar med alla hjärtans dag är allt man kan köpa svin dyra hjärtan, nallebjörnar, choklad hjärtan, gelé hjärtan, kort med hjärtan, underkläder med hjärtan, hjärtan hjärtan hjärtan...
Nopp inget för mig!

Men mina barn fick en liten hjärt fika av sin snälla renoverings mamma, köpt kladdkaka, köpt grädde(som är de vidrigaste jag vet!) ett varsitt vanilj hjärta och några gelé hjärtan, hur va de nu?
HJÄRTAN, HJÄRTAN HJÄRTAN
Min man han fick lite hjärt fika oxå med massa hångel.

Frågade min hantverkare för kvällen om han fått nått hångel idag, men han såg lite konstigt på mig NAAAAAEEEEE....
lite hjärt fika fick han, men vi hoppade hångel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar