torsdag 23 februari 2012

De man hittar får man

Ja de är ett ordspråk som ni säkert hört och jag tror att jag kommer använda mig av.
När syrran jobbade på Vero Moda sålde dom dessa vargar som är vrål snygga,


men just då bodde jag i lägenhet på Grytan och en varg fick varken plast eller passade in bland furu trapp och plast matta på golvet som skulle föreställa nån variant av trä golv.
Men idag bland målade vita golv passar han perfekt! Och jag vill ha en egen!
Igår när jag lämnade ett bord till syrran stog han bara där och ylade åt mig i ett kallt garage åhhhh stackare så jag tog med han hem och visst passar han bra hos mig?
Nu är de ju så att han har en annan matte men jag tänker vägra att släppa in henne(hur nu jag ska lyckas med de när jag gillar henne för mycket) 
Men visst är de så att de man hittar får man???
HAHAHAHA

Lite bilder från vardagsrummet:



Lite fluff kvar som ljus, krukor, spegeln ska ner en bit sitter för högt, fluff i fönstren, gardiner eller inte då jag älskar de stil rena och ljus insläppet men som sagt allt han sin tid nu har vi en soffa i allafall att slänga ner rumpan i dok inga tv kanalen då jag inte beställt några hahahaha men jag ser inte så mycket på tv så jag lider inte men får ta tag i de oxå så gubben och ungarna blir glada.
ÄNTLIGEN ETT VARDAGSRUM!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar