söndag 12 februari 2012

Ångesten ...

Ja de kom förut som en riktig käft smäll!

Söndag underbart väder, rensat och fyllt containern, städat bort allt man kan tänka sig i köket, hallarna och matrummet som penslar, målar burkar, massa verktyg som jag inte kan namnet på, klinker spill, trä spill, Jaaa men typ allt man kan tänka sig på en byggarbetsplats. Sen till de roliga att dammsuga golvet bort med allt slipdamm från spackel, damm från klinkers kapning, smuts och trä spån Åhhh så fint men jag kan vara lugn de kommer mer om några dagar men de blev så rent och undan plockat. Sen blev de några timmar i skate hallen som skate morsa, handla, tanka, hem fixa tvätt och börja laga mat, öppnade en flaska vin jag fick av syrran igår mums. Ryggbiff lagom blodig, rödvinsås, sparris med inlindad i bacon och ungspotatis med rostade solrosfrön och vitlök fyyy satan i gatan så gott de va som sex vargar som åt upp en liten get slängde vi oss över maten och blev helt propp mätta.

Men efter maten när Mattis och jag satt kvar en stund bara kom den, SÖNDAGS ÅNGESTEN PANG!
Båda två ooooom de bara varit lördag, ja eller fredag sa Mattis ...

Har inte känt av den nu på flera flera veckor kanske lite för fullt upp och sen har jag ju varit ledig oxå.
Men hur va de nu njuta och ta vara på tiden så jag är glad som fisken i vattnet att jag fått en underbar helg och sen är de bara en vecka kvar till nästa lediga mamma vecka.

WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar