tisdag 24 januari 2012

Varmt välkomna till Familjen Taikon i Västralund


Jo som sagt 4 små ynkliga dagar kvar till alla våra grejer ska anlända till vårat mysiga härliga fina rena Taikon hus!

Hallen

Vardagsrum

 De mysiga köket, man nästan känner matdoften och alla kryddor


Lucas lilla rum

Badrummet


Trappen upp

Hallen uppe

Mirris rum som nästan är klart bara en fondtapet och nått lager golvfärg

Vårat sovrum är oxå nästan klart,



Vet inte om jag ska skratta eller gråta men tror jag bara skrattar åt de och tänker att de ordnar sig.
Vi jobbar och sliter så in i helvete, snickare, målare, elektriker, rörmokare, tapetserare, men de känns som de inte går framåt.

 Idag är min första dag jag kom hem tidigare då golv skulle målas så jag åkte hem till barnen.
Tog ett varmt bad förut så skönt och lyxigt mittuppi allt.
Annars har vi kommit hem runt ett på natten äta duscha somna direkt efter. Sovit 3-4 timmar för att sedan gå upp och lämna barnen i skolan och kämpa vidare.

PEPP PEPP 4 DAGAR KVAR, SLUTSPURT!!!
NUUUUUUUUU KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR VI ....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar