fredag 6 januari 2012

Planerar ...

Just nu är vi uppe i badrums planeringar, då de är de första vi kommer börja med i huset, ja förutom måla golv, måla tak, tapetsera alla rum och sanera en 2a från rökdoft, men de är väl lugnt när man är gift med ett proffs tänker jag men proffset och jag är väl lite oense om hur lång tid de tar.
 Om exakt tio dagar får vi nycklen och vi ska börja.

Allt verkligen allt ska ut och vi ska börja från noll men då får jag de som jag vill oxå.
Så här ser de ut nu



De är inte de största badrummet.


Så här tänker jag:




Inne på vita väggar, grå svart golv, in med ett fönster så ljuset kommer in, tassbadkar, en gammal dörr.
Men frågan är nu spottar i tak? Träpanel tak? Träpanel på nån vägg? Storlek på kakel och klinkers? Glansigt eller matt kakel? Färg på fog?
Har ni några tips???

2 kommentarer:

  1. Finns det någon dusch i huset? Annars hade jag tänkt om med badkaret. Jätte fint badkar samt underbart att bada, men alltid enklare med dusch :). Helkakel i vitt!

    SvaraRadera
  2. Nej de finns inte de ännu men de ska göras ett badrum till i framtiden som ska ha dusch. Barnen och jag är badkars älskare =) Tack för tips =)

    SvaraRadera