söndag 15 januari 2012

Träna...

Träning behöver man ju i livet för att må bra m.m m.m m.m m.m m.m m.m m.m de är ju bevisat av sådana smarta läkare och professorer OK!

Jag tränar för att jag mår bättre, blir piggare, stärka kroppen och för att de är kul!
Nu har mitt 10 kort snart gått ut och jag har fått blodad tand, jag har även hittat en träningsform som jag tycker är kul, body pump, man kör med skivstång med olika vikter, hög musik och en instruktör som säger vad man ska göra.
SKIT KUL!
Så nu är frågan om jag ska lösa ett års kort, håller träningen i sig lönar de sig massor men vet att huset kommer ta sin lilla tid, 4a barn, heltidsjobb ja bara de räcker juh men va fan jag ska väl kunna hitta några timmar till i veckan ...

De roliga är att jag har kört nu sen jul och dom andra i familjen har väl inte varit så jätte sportiga jo Mirris har sitt stallet och Lucas kör i skatehallen nästan dagligen. Men om jag menar mer Mattis och Alex dom har legat på latsidan jätte länge, Alex har hängt med sin dator och Mattis har legat i soffan och pillat i världen störta navel och glott på TVn.
 I dag drog dom och spelade badminton.
TAAADDDAAAA MYCKET MYCKET BRA!!!
Så min blodade tand kanske har taggat resten av familjen
Bra juuuh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar