torsdag 12 januari 2012

Komma på banan igen

Jag gav bort mitt missbruk idag till arbetsgänget på jobbet hahahahaha bra va ???
All choklad vi hade kvar och de andra kastade jag.
MMMMMMMMMMMMM skitbra nickar nöjt !!!

Jag kan verkligen inte bara äta och njuta varje dag de är mot min princip, jag är en sån elak mamma som tycker man helst äter godis på helgen likaså med läsk och den är jag stenhård på häller ut skiten som finns kvar på söndagen. Elakt va??? Mmmmmmm men barnen lider inte av de dom dricker mer än gärna bubbelvatten och mjölk till middagen. Men visst kan vi lyxa till de i veckorna nån gång oxå baka nått, frossa i god glass, eller köpa nått gott. Men inte varje dag, nopp.

Tänkte på de förut när jag tuggade på en morot och jag va så jävla sugen på nått sött som choklad, ben o jerry glass med vit choklad, ja vad som helst men förstår suget efter cigaretter har ju aldrig rökt så mycke så jag blivit beroende men förstår att de kan vara svårt att sluta och de är ju inte ens i närheten av godis suget.

Nej bara kämpa på några dagar till så man kommer på banan igen,
men lite tur att de är fredagmys i morgon och lördagsgodis på lördag
MOHAHAHAHA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar