tisdag 3 januari 2012

DÅLIGT !!!

Ja jag blir så jävla förbannad och vrål sur !!!


Ner på stan förut för att lämna tillbaka några julklappar från min kära man och barn.
Jaaa och vad blev julklapparna ???
Smycken, parfym med lotion, en kruka från Tant grön, en ljus lykta från Selma, en halsduk från Mirris, en trä dass som jag kan spara pengar i, FIIIIIIIIINT JUUUUUH

MEN, parfymen passade mig inte i doften och halsbandet och örhängerna kommer jag inte använda.
SORRY SORRY mitt hjärta och skitungar.

Men om jag lämnar tillbaka de tänkte jag kan jag köpa en kruka till eller nått till huset.
BRA JUUUH
Parfym kan man alltid byta till sin favvo.
Men i helvete heller, tror ni dessa affärer har nått som heter öppet köp???
Nopp!!! inte en endaste dag!!!
Och de är då jag blev så jävla förbannad, va inte ett dugg trevlig mor tanten i smyckes affären.
Tycker de är skit dålig service att inte nått när andra kan ha 30 dagar.
Aldrig mer ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar