onsdag 11 januari 2012

Duracell kaninen



Så har min dag varit idag och jag säger GAAAAAAAAAAAAAH och pust nu när jag ligger i sängen 00.15 dax att varva ner och försöka somna. Men kroppen går fortfarande på högvarv och huvudet tänker på 100 saker, Mattis ser på de vanliga överlevnadsprogrammet om en karl som slaktar en varan nånstans i djungeln, äter maskar och larver, jag får ju spyyyyy.

Min så kallade sovmorgon blev till 05.30 jomen tack tack klockan stod på 06.15 så de är ju inte hela världen. Styra med barn och köra till skolan för att direkt efter åka mot jobbet. 
Helt fel när man har sovmorgon då ska man få frulle på sängen med gott kaffe, tidning och ligga och dra sig hahahaha men drömma kan jag juuuh.
Fick börja lite senare för att jobba längre då några va borta på jobbet och duracell kaninen hoppar in överallt.
Boka av mitt träningspass GRRRRRR
Påväg stannar jag till på Byggmax och handlar, handy women som man är på jobbet, snick snakar och får lite tips då jag har hus renovering i huvudet heeeela tiden, känner mig som en hel karl där jag står och hänger på disken och tror jag kan allt.
Kör några timmar på jobbet och kollar in i hemkunskapen, snabb lunch och sen starta upp en lektion med just hemkunskap, härliga ungar som lagar 2 rätters med fria recept i 5 olika kök. Alla vill att jag ska smaka, alla! 5 gånger 2=10 säger bara RAAAAAAAAAP
Ett gäng lagade baguette med skagenröra till förätt, och där snackar vi förätt, 3 stycken 20 cm bagetter med massa skagenröra hahahaha jag va ju tvungen att slå vad om dom orkade äta upp allt och de gjorde dom så klart, de kan ju bli bättre betyg, trodde dom iallafall.
Avsluta lektion kl fyra för att vara i köket samma tid för att hoppa in och hjälpa till Gaaaah och hur hungrig kán jag vara efter 10 smakportioner??? i med korv och potatismos innan jag drar hem en stund efter fem.
Far runt på stan för lite ärenden, leta toa dörr, slå ett öga på kakel ... Funderar på om ett litet badrum upplevs större med stora eller mindra kakel plattor, vet ni???
Hemma klockan sju börja packa 30 Tradera paket med kläder som jag sålt Gaaaah
Klockan nio i med kyckling och nudlar FÖR ATT JAG ÄR HUNGRIG IGEN!!! hur är de möjligt???
Svara på massa Tradera mejl, ta ett varmt bad och jaaaa sen ligger duracell kaninen här ...
I morgon hoppas jag dagen blir lugnare OCH jag ska träna, ni kommer ihåg minst 2 dagar i vecka blir de mer är de ett plus så onsdag, torsdag, fredag och söndag är bokad med pass får vi se hur många de blivit på söndag.

Men hur har eran dag varit???
Hoppas på lite lugnare än min iallafall...

God natt på er


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar