lördag 14 januari 2012

Häxan surtant!!!

Ibland är livet bara åt helvete, ja de går faktiskt upp och ner hos mamma Taikon oxå.
Allt känns åt helvete man ställer sig vid ett vägskäl och undrar åt vilket håll man ska ta i fortsättningen, varför de blir som de blir och vad ska jag göra åt saken.
Den här veckan har inte varit den bästa nej en riktig skit vecka, försökte träna bort all negativ energi för att ta in massa positiv energi i fredags på med extra kg på vikterna för att köra mig slut ... men men!
Idag proppade jag bilen helt full med glada härliga skitungar och lämnade idioter och stolpskott hemma.
Drog iväg till Norrköping på en heldags turné bara jag och ungarna så skönt att komma hemifrån.
Började med att bombadera Mc Donalds när Semlan va så hungrig så hon nästan skulle dööööö!!!
I med mat sen bombarderade vi Hageby centrum ett tag, in och ut i affärer med 5 ungar
hahahaha vi välte tanter med kundvagnar när vi drog fram som en tornado, nej nu bara skojar jag,
men visst syns man med 5 ungar, men dom va så skit duktiga så jag lätt skulle kunna tänka mig några till, neeeeej nu skojar jag igen.

Sen va de dax att dra sig mot busfabriken.
Korten ser ut så här för de är ju inte så att dom står still hahahaha


 I helvete heller!!!

Pingis fastnade Lowe för
 Lucas vem annars hoppade och vrickade foten i nån dubbel volt
 Lowe blev biten av en gris
 Skit ungarna och Selmas nya kompisar
 Och slush drack dom så de rann ut ur öronen
 Själv hängde jag rätt mycket med den här hårdingen, rätt få ordig men han ser ju nöjd ut,
och jag med mohahaha

Världens bästaste ungar fick mig att njuta av en skit bra dag med massa bus och skratt precis vad jag behövde.

1 kommentar: