tisdag 12 april 2011

Tisdag, Tisdag, Tisdag, Tisdag,

Så snabbt gick en vecka !!!
De är idag vi ska lämna in hur många så kallade armhävningar man gjort och klarat, ökat med på en vecka.
Jag skäms att skriva de men dom där jävla armhävningarna går inte att få till, jag kan bara göra EN hur mycke jag än försöker !!!
Jag kommer bara inte upp hur förbannad, arg, vansinnig jag blir!
Jag hamnar pladask på golvet efter första sen ligger jag där och svär.
Har varit skit duktig att träna nästan varje dag, löpning, situps och övningar för mini rumpan och även   försökt med armhävningar.

Så nu vill jag att ni skriver tips på hur man kan träna upp armarna på hemmaplan !

 Jag har inga hantlar mer än 4a ungar i olika storlekar och en långhårig målare.

För bästaste tipset bjuder jag på en puss i påsk :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar