söndag 10 april 2011

Underbara helgen är slut, men den har varit kanon skön!
Lördagen med släkt besök i byn, massa härliga kusiner i olika storlekar som fick träffas, grillning, snön äntligen borta på gräsmattan så de blev en hård fotbolls match vuxna mot barnen (men vi lät små kräken vinna för friden skull) sen avslutade vi med Melrose place häng på våran ute plats med massa ungar och grannar.

Dea i sin snygga hatt, Gamlebys by fåne ;)

GOTT!!!
 
Idag tog jag ett skapligt extra knäck på kommunen. Började riva på baksidan bland buskar och träd puuuuh säger jag de är inte gjort på 100år, baksidan är så mörk tack vare allt igenväxt. Så de blev 7 las med grenar och 5 sopsäckar med löv. 
Själv ser jag ut som jag slagits med katten då jag har riv märken överallt men rätt bra blev de även om man kan ta massa mer. Men måste säga att gå in en söndag(helt frivilligt) och jobba 5 timmar är jävligt dåligt betalt, typ inget! Utan väljer att göra de för våran skull och för att få in lite mer morgon sol. 
Sen har vi haft äran att få ha kusin Filip hos oss i helgen, underbara duktiga unge som sov över hos oss.

Ny vecka med massa nya tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar