måndag 18 april 2011

Målar fru !!!

De finns många olika fruar men nu får jag väl börja kalla mig målar fru, tycker ju lyx hustru eller lyx fru ligger lite bättre på tungan men vem vet de kanske kommer nån gång i livet de oxå men just nu får jag känna på 

m å l a r  f r u 

ja varför inte!
Har ju känt på de förut i Gamleby, men de här gången känns de mycke bättre!



Tyvärr kan man inte få upp annonsen i tidningen på nätet, utan man är tvungen att köpa den, väldigt konstigt,
men så här snygg är han, MÅLARN som känner suget mohahaha


I dag är jag ledig bara för jag har världens bästaste jobb OCH imorgon oxå, men inte nästa när de är påsklovsvecka som vi brukar ha lyxen att vara, men jag är nöjd och glad iallafall.

Så imorse gick jag och Lucas och Selma cyklade. Lucas brukar cykla men inte Semlan så hon va så lycklig.


Sen när jag lämnat av dom tog jag mig en timmes power walk i solen sååå skönt,
blir att styra hemma sen ska jag sätta mig och njuta i solen bara för att de är måndag, jag är ledig, och de är just sol !!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar