onsdag 20 april 2011

DONT FUCK WHIT MY AS !!!

Igår åkte jag ut till stallet och hoppade upp på hästryggen efter 6 månader och tog en hopplektion
( de gick inte världs bäst, men vem bryr sig )
Idag har jag jordens träningsvärk i ryggen, benen, armarna, och mini röven, JÄKLARNS!
I fredags fick jag höra på jobbet att ridning INTE är nån träningsform så att man kan ta ut friskvårdspengar, skulle vilja se dom gubbarna(så klart) som bestämt de, hoppa upp på häst ryggen och ta ett pass, snacka om pung sveda, men kanske just därför!!!
Men de va riktigt skönt och kul, men ridskolehästar är lite tråkiga, miss lilla Melody gas madame, men men!!!

För 6 månader sen slängde jag mig av min lektions häst för att åka i vrål fart till akuten och möta upp Alex som ramlat ner från taket,
MEN
nu kommer nog hänga i stallet på tisdagar iallafall, lite egen tid och mamma dotter tid, like it!
sen ni alla GUBBAR ridning är skit bra träning !!!

2 kommentarer: