onsdag 27 april 2011

Mohahahaha

Jag bara älskar att skrämma skiten ur små barn, de är riktig humor MOHAHAHAHA
helst ska dom börja gråta och skrika efter mamma eller rent av kissa på sig, en favo är när dom tappar luften och börjar hoppa på stället, då njuter jag.

Alla dessa bus eller godis, söta små påsk kärringar som knackar på dörren och ska äta upp mitt godis, smälla upp dörren med en monster mask och skrika .....

En sen mörk sommar kväll skulle ungarna på gården sova i tält, gör de ni tänkte jag och började smida planer då jag helst vill att dom sover bakom låst dörr, medans dom kröp ner och låg och små pratade tog jag på mig rånar luvan och dundrar in i tältet, livrädda och gallskrikande är bara förnamnet, men in kom dom och sov gott hos mamma .....

Eller när el killen på jobbet ringer på dörren och står och halv sover och väntar, ett stort BÖÖÖÖÖH när man öppnar så vaknar han till .....

 Fniss i näsan .....

Ikväll har shettisligan tagit över först min man för att fixa  film på kvantum, sen mitt kök för att fixa morots stavar, dip m.m sen min soffa där fyra tjejer vräker ut sig (inte riktigt) sen min tv, OCH nu har dom hela vardagsrummet funderar på hur mycke man kan ta för att dom äter upp mina kuddar.

Väldigt passande har dom valt en skräckis .....


Knackade lite lätt på rutan men näsan tätt intill fönstret .....

MOHAHAHAHAHAHA

Lyckan är gjord för ikväll !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar