söndag 3 april 2011

35 år och kan springa!!!

Ni läste rätt jag kan fan springa eller jogga som de heter längre än 5 meter, de går bara man ger sig fan på de!
Träffade en gammal vän i skogen(för jag springer INTE bland folk på gatorna) och jag flåsade så mycke, hög musik i öronen och va så inne i mina steg så jag höll på att missa henne sen flåsade jag så mycke så jag kunde knappt prata, hon undrade nog vad jag styrde med.
Väl hemma blev de några futtiga armhävningar(hatar armhävningar, kanske för jag har dom minsta bicepsen i hela världen som ni ser) och 50 sitt upp
HIVE FIVE TILL MIG!!!
Sen blir man trackad av den övriga lata familjen, kolla skitungarna bakom mig! De kommer igen sen när jag får lite biceps, då bryter jag av er på mitten!


 Igår vaknade jag med halsont så hela dagen blev seg segare segast som avslutades med film mys och kina så inte ens lagade jag mat, en riktig lat dag. Så idag va de bara och köra i 100 = tvättstugan, städa, matlagning. plock, fix och 1 timmes PW spring struts slingan.
Men belöningen kommer snart, ni kommer ihåg den som spar den har....

4 kommentarer:

  1. Duktig du e!
    Glöm inte rapportera antalet armhävningar till mig på tisdag ;) ha ha!

    SvaraRadera
  2. Men Jenny
    Jag kan verkigen INTE göra armhävningar utan att ha knäna i, räknas dom???

    SvaraRadera
  3. JOOO, det kan du visst! Först en, sen en till, sen eru igång! :) Och nää, dom räknas INTE, för du blir inte starkare av dom :P KOM IGEN NU LINDA! :)
    Kan du trycka ut massa ungar så ere väl klart som fan att du kan göra en armhävning! EN!? :)

    SvaraRadera
  4. HAHAHAHAHA de va de värsta jag hört tror du man föder barn med armarna eller !!! Vet inte hur du gjorde HAHAHAHAHA knasfia
    Men jag går ju in för o vinna i allt jag deltar i och vinner jag inte blir jag tjurig som en snorunge!!! Och jag har verkligen inga armmuskler. Så pinsamt och rapportera 1 endaste lixom hur lite muskler har man inte då och de blir ju svart på vit! Ska ut och gå storkslingan snart så klarar jag 1 så ska du få den. Men vadå räknar man alla under en hel vecka sen lämnar in dom till dig på tisdagen???

    SvaraRadera