tisdag 5 april 2011

Morgon lycka!


Från att bara fått in skit kanalen radio Kalmar i bilen som är en ren pensionärs radio kanal eller i klass med alla kristna radio kanaler fick jag in rock klassiker i morse (tyvärr är jag inte nån bilmek så jag vet hur jag ställer om klockan i bilen men den är 06.35) och de är BRA SKIT!!!
Börjar bli fruktansvärt trött på Mix Megapol som vi kör på jobbet, dels för jag inte fick följa med Grys tjejplan, sen kör dom BARA Robyn och September typ 1000 ggr om dagen så tröttsamt så nu rattar vi in Rock klassiker 95.5

Rock on och ha en bästaste dag!!!

2 kommentarer:

  1. Hej gumman! kul blogg, ska defintivt följa den:)
    Håller med..mix megapol suger med musiken...jag lyssnar på rix fm eller NRJ. NRJ är hetast på musik!!puss/lina

    SvaraRadera
  2. Hej gullhöna =) Va kul och tack så mycke PUSS <3

    SvaraRadera