söndag 19 juni 2011

Och regnet de bara öser neeeer nannaaannnaaa ...

Bryr jag mig, NEEEEEEEEEEEEJ
varför då,
 för JAG HAR SEMESTER !!!
 NANANAANANANANAA
Dagens kraft tag blev när vi gick upp och åt frukost vid 11,30 sjuuuuuuuuukt jobbigt mohahahaha
Tog en sväng med mini röven i ös regn, blev blöt JA bryr jag mig NEJ!
Bästaste söndagen på länge!!!
Har hyrt massa filmer, handlat massa gott så vi ska göra egen plankstek hällt upp ett glas vin OCH bara njuter!
Söndags ångest, ja erkänner lite lite fast jag inte behöver men de sitter i ryggrader.
Sa till Mattis(som ska jobba imorgon) ska vi leka att de är fredag sätta på musik i köket, laga mat, hälla upp nått gott i glasen, och de gjorde vi MEN jag behöver ju inte bry mig, jag har fredag varje dag om jag vill heeeela sommaren lång.

UNDERBARASTE KÄNSLAN, LEDIGT LÄNGE, LÄNGE SÅÅÅÅÅ LÄNGE !!!
Jag bara ÄLSKART !!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar