onsdag 1 juni 2011

Förhoppningsfull ...

Imorgon fyller bästaste man 40 år, min egna tjuren färdninan, inte en endaste blomma i sikte men massa annat så klart!!!
Jag ÄLSKAR ÄLSKAR att rullar ut 1000 tals meter med toa papper i HELA trädgården hos andra
så att alla ser att de är födelsedag, men i de här läget är de inte lika roligt då jag själv bor där,
men Älskar att hitta på BUS ,MOHAHAHAHAHA!!!

Listan som kan vara bra att ha med sig ....

Imorgon fyller du år mitt allt, här spelas Elvis, Viva Las vegas och se så GLAD han är eller förhoppningsfull OCH de ska han ju vara mohahahaha

 Men ska man på fin party måste man fixa dom GRÅ nu när man är "GUBBE"

Och de klara är juh 35 min som ni ser MOHAHAHAHA

Själv dricker jag Rosé(som jag köpt själv då jag förlorade vin lotteriet på jobbet!!! MOOOORRR men unnar bästaste Loella som vann första pris, vilken lycka vinna 6 påsar plus att ha massa ledigt)
och känner solen och många dagar ledig,
kan de bli mer lugnt och skönt,
 NEJ!!!
INTE FÖR MIG IALLAFALL
MOHAHAHAHAHA !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar