tisdag 14 juni 2011

Nu är de så nära ....

Veckan vi har längtat efter sååååå länge,
en hemsk kall vinter med massa snö som aldrig ville ta slut, massa kläder som ska av och på, bil rutor som ska skrapas alldeles för tidigt på morgonen ...
skulle kunna göra listan hur lång som helst.
Men nu kommer våran belöning MIN och BARNENS,
 pappan låter vi jobba på heeeela sommaren lång då han är företagare(men är van då han alltid har haft massa jobb på sommaren tror vi har haft 3 veckor en gång på alla 17 år)
 Den bästaste moroten man kan ha som mamma, SOMMARLOV MED SINA BARN !!!
på fredag för barnen och på lördag för mig.

(Ser ut som vi inte har koll på nått, men avslutningsveckan är en vecka försig med grillkvällar, avslutningar, kläder som ska strykas, tårtor som ska fixas i skolan, utflykter plus allt annat som man ska komma ihåg, då får man lätt guldfiskshjärna)

Kan inte fatta de ännu bara!
Hela sköna sommaren ska vi njuta av sol så klart varenda dag ;)
Så nu räknar vi ner, 3 dagar kvar

Har lärt en av våra besökande engelska lärare lite svenska, MEN(om nu min chef läser de här för de är inte lönegrundande) de va han som frågade! Han ville veta vad Ja, Nej, God mat heter så vi sa de(jag och min arbetsbästis) men tvärtom då om maten inte är god, så klart SKIT ÄCKLIGT! som taste shit you no, så de gick han och sa skit äckligt, skit äckligt HAHAHAHAHA
Imorgon tar vi nästa lektion mohahahahaha

PS. Förlåt kråkan som gick över vägen i morse, han va jävligt trött för han gjorde inte ett tecken på att flytta på sig som jag va helt säker på, utan gick där tills jag körde rakt över honom,
de kalas kråk mördare !!!
BUUUUUUUÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
Hoppas han har de bra i kråkhimlen, men de är ingen risk han kan flyga där heller efter idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar