lördag 11 juni 2011

Här snackar vi oväntat besök ...

Tror jag ska skriva oftare att vi får egen tid för nu har de hänt igen....
Mirris drog till Liseberg i morse med stall gänget,
Lucas följde med en kompis med mamma till Mantorp på nån utställning med bilar
och Selma fick följa med en kompis till hennes mormor för bad
och tonåringen gör inte så mycke väsen eller så många knop SKRÄLL !!! hahahaha
så de är helt tyst hemma, konstigt tyst ....

Men va händer:

De rasslar till i hallen klockan halv tolv mitt på dagen och jag hör nån styra, tänker va faaaan går ut i köket och där står grannens son, halvnaken och vrål packad, tagit ner min honung ur skåpet och skalar min vitlök

HAHAHAHAHAHA

kan säga att de va inte läge och bjuda på Gevalia!!!

Då vi bara sagt Hej, ja som grannar gör för man bor på samma ställe, så kommer han skämmas som ett as, och jag ska strö salt i såret mohahahahaha
Men hem gick han och in i rätt dörr och jag kommer reta honom hela livet för de här, snacka om ångest om han nu ens kommer ihåg att han va här, men jag kommer garanterat påminna honom i morgon då han ska få tillbaka sina solglasögon och sin halva öl som står kvar i hallen!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar